REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Internet, Reklamacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Umowa o pozycjonowanie strony internetowej

Umowa o pozycjonowanie strony internetowej przyjmuje postać zlecenia. Podpisując umowę, należy pamiętać o kilku ważnych postanowieniach, które należy w niej zawrzeć. Przede wszystkim warto uzależnić płatności od efektów.

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu.

Brak paragonu a reklamacja

Sklep, który nie przyjmuje reklamacji bez paragonu, narusza interesy konsumentów. Brak paragonu nie powoduje zamknięcia drogi do złożenia reklamacji.

Reklamacja nieudanej wycieczki

Każdy, kto nie będzie zadowolony z usług organizatora ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 30 dni od zakończenia imprezy. Sprawdź jak złożyć reklamację za nieudaną wycieczkę.

REKLAMA

Dziennikarstwo mobilne

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery.

Sylwester - poznaj swoje prawa

Czy wiesz, że nieudaną imprezę sylwestrową możesz reklamować? A organizator ponosi odpowiedzialność za pozostawione w szatni płaszcze? Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi, jak odpowiedzialnie korzystać z solariów i przypomina o prawach wszystkim, którzy hucznie powitają Nowy Rok

Reklamacja produktów promocyjnych

Atrakcyjne ceny produktów nie oznaczają pozbawienia klienta prawa do reklamacji. Zasady są takie, jak przy towarze pełnopłatnym. Istnieją od niej jednak wyjątki.

Gdzie warto wybrać się na narty?

Szeroki wybór cen i udogodnień: Europejskie Centra Konsumenckie przedstawiają raport poświęcony ośrodkom narciarskim „Ski Resorts in Europe 2012/2013”.

REKLAMA

O czym warto pamiętać, kupując prezent w internecie?

Jakie prawa przysługują kupującym poprzez internet? Czy jest możliwość zwrotu towaru zakupionego przez internet? Co należy wiedzieć o internetowych zakupach?

Bezpieczne zakupy w sieci

Policja apeluje, aby kupując w sieci zachować zdrowy rozsądek i podstawowe środki ostrożności. W przypadku oszustwa powinniśmy niezwłocznie zadzwonić na Policję.

Reklamacje i zwroty prezentów

Czym się różni reklamacja od zwrotu towaru? Poznaj swoje prawa i wynikające z nich możliwości przed zakupem świątecznych prezentów.

Ochrona przed spamem

Spamem jest każda niechciana wiadomość, jaką otrzymujemy na skrzynkę mailową. Możemy się przed nim skutecznie chronić przestrzegając podstawowych zasad, a także wykorzystując możliwości prawne.

Reklama w mediach – zainteresowanie reklamą

W roku 2012 najczęściej wykorzystywane były reklamy banerowe - 50% reklam prezentowanych w Internecie. Wartość ta w obecnym roku maleje, wzrasta znaczenie ilość reklam angażujących czytelnika – reklamy Preroll i Rectangle – zasłaniające treści i przekazy danego portalu.

Zmiany w uldze internetowej od 2013 roku

Głośno jest o odstąpieniu od instytucji ulgi podatkowej od 2013 roku. Ulga ta jednak będzie dalej funkcjonować, zmienią się jednak nieco zasady, na jakich będzie można z niej skorzystać.

Ulga internetowa 2013

Od 1 stycznia 2013 roku ulga internetowa będzie funkcjonowała na nowych zasadach. Odliczenie kosztów poniesionych na Internet nie będzie już przysługiwało wszystkim. Ulga obejmie jedynie wąską grupę internautów. Kto może skorzystać z ulgi internetowej w 2013 roku?

Założenie strony internetowej a podatki

W poniższym artykule przedstawię podatkowe aspekty założenia własnej strony internetowej. W dzisiejszych czasach trudno bowiem wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które nie posiada własnej strony internetowej.

Zakupy w Internecie - odstąpienie od umowy

Konsument, dokonujący zakupów w Internecie, może odstąpić od umowy w terminie dziesięciodniowym. Jak tego dokonać?

Bądź świadomym konsumentem

Świadomy konsument zna swoje prawa i obowiązki. Jak powinien z nich korzystać, żeby zakupy, których dokonuje były satysfakcjonujące?

7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy.

Telefonia internetowa przestaje być gadżetem

Z raportu Urzędu Kontroli Elektronicznej wynika, że w 2011 r. wpływy całego rynku usług VoIP w Polsce wyniosły 260 mln zł, odnotowując wzrost na poziomie 6,8 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Zwrot towaru zakupionego przez Internet

Zakupy przez Internet z dnia na dzień zyskują coraz więcej zwolenników. W jaki sposób można zwrócić towar nabyty w ten sposób? Co zrobić gdy okaże się on wadliwy lub niezgodny z opisem?

Nieuczciwe praktyki kolejowych przewoźników

We wzorcach stosowanych przez przewoźników znalazły się postanowienia, które wyłączały ich odpowiedzialność w razie wystąpienia tzw. ograniczenia w ruchu pociągów lub innych bliżej niesprecyzowanych okoliczności. Prezes UOKiK miała także wątpliwości do postanowienia, które mogło wydłużyć czas na rozpatrzenie reklamacji.

Obowiązki informacyjne e-sklepu

Na sklepie internetowym ciążą obowiązki informacyjne. W przypadku braku określonych prawem informacji na stronie sklepu i w piśmie potwierdzającym, przedsiębiorca naraża się na kary i zwiększa uprawnienia klienta.

Kontrola dostępu pracownika do Internetu

Większość pracodawców decyduje się na kontrolę dostępu do sieci swoich pracowników. Kontrola ta powinna być jednak przeprowadzana tylko w celu bezpieczeństwa i poprawy efektywności pracy podwładnych.

Centrum danych w chmurze – zabezpieczenia

Wśród licznej grupy przedsiębiorców aplikacje działające w chmurze budzą sporo wątpliwości. Szczególnie, gdy korzystanie z takiego rozwiązania wymaga przechowywania danych firmowych, kontaktów i ważnych informacji oraz dokumentów. Niewiedza rodzi wizję ich wysyłania „gdzieś, nie wiadomo gdzie”. Mit ten obalają współczesne centra danych, z których koniecznie korzystają profesjonalni dostawcy aplikacji działających w modelu SaaS.

Prawa konsumenta podczas szkolnych zakupów

Konsumentom przysługuje prawo do reklamacji szkolnych artykułów także wtedy, gdy są one zakupione podczas obniżek czy wyprzedaży. Decydując się na zakup szkolnej wyprawki w Internecie, pamiętajmy o przysługującym nam prawie do odstąpienia od umowy.

Reklamacja wycieczki jako rodzaju imprezy turystycznej

Coraz częściej planując i organizując urlop decydujemy się na skorzystanie z usług polskich biur podróży. Niestety, naruszenia praw klientów nie należą do rzadkości. Najczęstsze zastrzeżenia konsumentów dotyczą zakwaterowania, wyżywienia, transportu i programu zwiedzania.

Pozycjonowanie stron – Google wprowadza zmiany

Coraz liczniejsze nadużycia ze strony SEO doprowadziły do zmiany zasad pozycjonowania stron przez Google. Wysokiego miejsca w wyszukiwarce nie zapewnią już standardowe działania, jak keywords czy dobra optymalizacja. Warto więc śledzić na bieżąco działania pozycjonerów i brać pod uwagę wskazówki Google.

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Bezpłatna pomoc dla konsumentów

W 2011 roku rzecznicy konsumentów udzielili ponad 413 tysięcy porad. Blisko 20 tys. dotyczyło usług finansowych, które obok telekomunikacji, usług budowlano-remontowych oraz zakupów odzieży i obuwia należą do najczęściej zgłaszanych problemów.

Pozew zbiorowy w przypadku oszustwa internetowego

W przypadku oszustwa ze strony sklepu internetowego czy stron aukcyjnych poszkodowani mogą złożyć pozew zbiorowy.

Reklamacja wynajętego samochodu

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku jakichkolwiek uchybień ze strony wypożyczalni, dotyczących wynajętego samochodu. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wynajmujący ma prawo dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej.

Prawa konsumenta podczas wyprzedaży

Prawo chroni konsumentów także podczas wyprzedaży. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przypomina o naszych uprawnieniach podczas zakupowego szaleństwa.

Prędkość transmisji danych pod kontrolą

Nowe przepisy mają chronić konsumentów przed niezrozumiałymi regulaminami i zaniżaniem prędkości transmisji danych.

W 2013 r. wzrośnie ulga prorodzinna

Rząd wraz z początkiem 2013 r. planuje zwiększyć ulgę prorodzinną dla rodzin z trojgiem i więcej dzieci.

Dezinformacja w Internecie: jak znaleźć pomoc prawną?

Istnieje wiele stron internetowych, publikujących błędne informacje i udzielających błędnych porad. Nazywa się to "dezinformacją w Internecie”. Jeśli chcesz uzyskać informację lub poradę prawną, bardzo ostrożnie dobieraj źródła informacji.

Reklamacja do biura podróży za nieudane wakacje

Każdy ma możliwość złożenia reklamacji do biura podróży w przypadku nieudanych wakacji, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od powrotu z wycieczki.

Prawa turysty za granicą

Turysta ma prawo złożyć reklamację do organizatora wyjazdu, jeśli pokój hotelowy nie odpowiada standardowi, jaki gwarantowano w umowie. Gdy lot zostanie odwołany, konsument może domagać się odszkodowania od linii lotniczych.

Rozliczenia z fiskusem przez internet (PIT, CIT, VAT)

Wraz z postępującą cyfryzacją administracji publicznej w Polsce, podatnicy zyskali możliwość przesyłania rocznych deklaracji podatkowych oraz deklaracji VAT drogą elektroniczną. Jest to niewątpliwie znaczne ułatwienie, które pozwala oszczędzić cenny czas, który do tej pory wszyscy podatnicy tracili na staniu w kolejkach w urzędach skarbowych.

Czy można zwrócić niewadliwy produkt?

Przepisy konsumenckie dają możliwość skorzystania z uprawnień reklamacyjnych w przypadku zaistnienia wad kupionego towaru. Co w sytuacji, gdy chcemy zwrócić towar niewadliwy?

Jakie ustawy powinien znać konsument? (cz. 3)

Uprawnienia konsumenta określa szereg ustaw. Do istotnych przepisów należy zaliczyć ustawy regulujące uprawnienia konsumenta w sytuacji usług finansowych oraz turystycznych.

Jakie ustawy powinien znać konsument? (cz. 2)

Uprawnienia konsumenta określa szereg ustaw. Wiele z nich zawiera istotne uprawnienia konsumenckiej, które mogą nam pomóc w rozwiązaniu sporu z przedsiębiorcą.

Jakie ustawy powinien znać konsument? (cz. 1)

Każdy z nas ogrywa rolę konsumenta w życiu gospodarczym. Uprawnienia konsumenckie reguluje wiele ustaw, z których wyłania się ogół uprawnień, jakie przysługują konsumentowi.

Jak sporządzić reklamację? – vademecum

Reklamacja powinna zawierać kilka niezbędnych elementów, aby przyniosła pożądany skutek. Jakie to elementy?

Powszechny dostęp do internetu w 2013 roku

Od 2013 roku wszyscy obywatele Unii Europejskiej mają mieć zapewniony dostęp do internetu. Wszystkie nowe budynki mają mieć instalację światłowodową.

15 marca – Światowy Dzień Konsumenta

15 marca obchodzony jest światowy dzień konsumenta. Z tego okazji Wieszjak.pl przypomina o najważniejszych uprawnieniach, które przysługują każdemu konsumentowi.

Jak legalnie ściągnąć mp3 z sieci?

Pobieranie muzyki i filmów z Internetu stało się tak powszechne jak oglądanie telewizji czy słuchanie radia. Praktycznie każdy internauta pobiera pliki z muzyką z sieci. Kiedy za ściąganie mp3 grozi kara?

Reklamacja zepsutego telefonu u operatora

Bardzo wielu konsumentów korzysta z możliwości tanie zakupu telefonu przy okazji zawierania umowy abonamentowej z operatorem komórkowym. Co jednak zrobić, gdy telefon się zepsuje? I co najważniejsze: jak go reklamować?

Kradzież praw autorskich w internecie

Kopiowanie cudzego artykułu i jego rozpowszechnianie stanowi przestępstwo związane z kradzieżą praw autorskich. Wbrew pozorom samo ściąganie plików chronionych prawem autorskim przestępstwem nie jest.

Pobieraczek ukarany przez sąd

Po prawie dwóch latach sporów z UOKiKiem i internautami, sprawa Pobieraczka znalazła swój finał w Sądzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ten podtrzymał decyzję Urzędu i karę dla właścicieli firmy. Orzeczenie nie jest jednak ostateczne.

REKLAMA