| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: bilet lotniczy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu bilet lotniczy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące bilet lotniczy.

Reklamacje po powrocie z wycieczki

Aktualizacja: 24.09.2013

Jak napisać reklamacje po powrocie z wycieczki? Czego może ona dotyczyć? Europejskie Centrum Konsumenckie radzi niezadowolonym klientom. »

W jakim terminie można zwrócić bilet lotniczy zakupiony przez Internet?

Aktualizacja: 30.07.2013

Pasażer, który dokonuje zakupu biletu lotniczego przez Internet powinien pamiętać, że w tym zakresie nie obowiązuje 10 dniowy termin zwrotu. Czy można zwrócić bilet lotniczy? »

Prawa podróżujących pociągiem i samolotem - poradnik na majówkę

Aktualizacja: 19.04.2013

Jakie prawa przysługują nam w przypadku odwołanego lotu? Co robić, gdy pociąg się opóźnia? »

Za opóźniony lot można uzyskać odszkodowanie

Aktualizacja: 25.10.2012

Jeżeli pasażerowie docierają do miejsca docelowego co najmniej trzy godziny po przewidzianej godzinie przylotu, mogą domagać się zryczałtowanego odszkodowania od przewoźnika lotniczego tak jak pasażerowie lotu odwołanego w ostatniej chwili. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy opóźnienie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności. »

Prawa pasażerów OLT Express Regional

Aktualizacja: 16.10.2012

Urząd Lotnictwa Cywilnego radzi pasażerom w jaki sposób zgłaszać swoje wierzytelności po ogłoszeniu upadłości OLT Express Regional sp. z o.o. »

Pozwy grupowe w Polsce

Aktualizacja: 02.08.2012

W ciągu dwóch lat funkcjonowanie pozwów grupowych w Polsce wiele było głośnych powództw wytaczanych przez konsumentów. »

Bezpłatne porady prawne dla pasażerów linii lotniczych

Aktualizacja: 25.07.2012

4 lipca 2012 r. w na lotnisku Chopina bezpłatnych porad prawnych pasażerom linii lotniczych udzielą eksperci z Europejskiego Centrum Konsumenckiego. »

Prawa pasażerów lotniczych w Unii Europejskiej

Aktualizacja: 25.07.2012

Pasażerom przysługuje wiele praw w przypadku zaniedbań ze strony linii lotniczych. Sprawdź, kiedy możesz liczyć na bezpłatny nocleg, a kiedy na stosowne odszkodowanie. »

Prawa turysty za granicą

Aktualizacja: 22.06.2012

Turysta ma prawo złożyć reklamację do organizatora wyjazdu, jeśli pokój hotelowy nie odpowiada standardowi, jaki gwarantowano w umowie. Gdy lot zostanie odwołany, konsument może domagać się odszkodowania od linii lotniczych. »

Podróż samolotem – poradnik pasażera

Aktualizacja: 09.08.2011

Ile bagażu mogę wziąć na pokład samolotu? Co robić, gdy moja walizka zaginęła? Jak samolotem podróżują kobiety w ciąży? Na te i inne pytania odpowiadamy w poniższym artykule. »

Oszczędności emeryta - zniżki w muzeach, teatrach i na loty samolotem

Aktualizacja: 25.07.2012

Wiek emerytalny uprawnia do wielu zniżek występujących w wielu sferach życia. Są to przede wszystkim zniżki komunikacyjne ale nie tylko. Gdzie emeryt może znaleźć ofertę korzystną dla siebie? »

Poradnik: Prawa pasażera linii lotniczych

Aktualizacja: 25.07.2012

Transport lotniczy osób oraz wszelkiego rodzajów towarów, mimo panującej obecnie na świecie recesji gospodarczej, nadal pozostaje efektywną i ekonomicznie opłacalną formą komunikacji, toteż warto znać prawa jakie przysługują nam, jako pasażerom, w trakcie podróży. »

Kto odpowiada za bagaż zniszczony w czasie podróży?

Aktualizacja: 25.07.2012

Za rzeczy, które podróżny przewozi ze sobą pod własnym nadzorem, przewoźnik ponosi odpowiedzialność tylko, o ile szkoda powstała z jego winy. Pamiętaj zawsze o tym, by udokumentować fakt zniszczenia bagażu. »

Gdy samolot wyląduje na innym lotnisku?

Aktualizacja: 31.08.2010

W związku z remontem na warszawskim lotnisku, rodzi się poważne pytanie. Co w sytuacji, gdy samolot wyląduje na innym lotnisku, niż docelowe? »

Czy za przesunięty termin urlopu można domagać się zwrotu poniesionych kosztów

Aktualizacja: 25.07.2012

W styczniu uzgodniłam z szefem termin mojego urlopu wypoczynkowego. Na trzy dni przed planowanym urlopem pracodawca poinformował mnie, że zmuszony jest przesunąć termin urlopu na wrzesień z powodu choroby czterech pracowników. Czy mogę żądać od pracodawcy zwrotów poniesionych kosztów (zaliczka na zakwaterowanie, bilety lotnicze)? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Ewelina Stachowiak

Marketing Team Leader w firmie HR Tools

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »