| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Konsument - telekomunikacja

Jak sprawdzić cenę Premium smsa?

Aktualizacja: 04.11.2010

Bardzo często dostęp do płatnych serwisów internetowych, czy udział w różnego rodzaju loteriach jest uzależniony od wysłania smsa. Czy jednak zawsze wiesz, ile taki sms naprawdę kosztuje? »

Jak przenieść numer telefonu?

Aktualizacja: 03.11.2010

Zmiana operatora z zachowaniem dotychczasowego numeru to prosta i bezpłatna usługa, która może się ograniczyć do jednej wizyty w salonie telekomunikacyjnego dostawcy. »

Operator nie może rozwiązać umowy bez powiadomienia abonenta

Aktualizacja: 28.02.2011

Postanowienia umowne, w których operator rezerwuje sobie prawo do rozwiązania umownego bez wcześniejszego powiadomienia o tym klienta są niedozwolone. »

Zostałem oszukany przez konsultanta telefonicznego - co robić?

Aktualizacja: 06.10.2010

Operatorzy telekomunikacyjni mogą proponować zmianę warunków umowy przez telefon. Co jednak zrobić w sytuacji, gdy warunki przedstawione przez konsultanta wyglądają inaczej przy pierwszym rachunku? »

Za wysoki rachunek telefoniczny – co mam zrobić?

Aktualizacja: 05.10.2010

Podstawowym krokiem każdego abonenta, któremu, jego zdaniem, operator telekomunikacyjny naliczył zawyżony rachunek powinno być żądanie przesłania bilingu. »

Czy telefon komórkowy można reklamować w salonie sprzedaży?

Aktualizacja: 05.10.2010

Chciałem dokonać reklamacji telefonu komórkowego w salonie, w którym go kupiłem. Sprzedawca powiedział mi jednak, że reklamacja jest możliwa jedynie z gwarancją. Czy to prawda? »

Czy zmiana oferty programowej kablówki uprawnia do wypowiedzenia umowy?

Aktualizacja: 24.09.2010

Zmiana oferty programowej stanowi zmianę treści umowy i daje abonentowi możliwość rozwiązania umowy. Przeciwne postanowienia są niedozwolone. »

Szerokopasmowy internet już ogólnodostępny?

Aktualizacja: 08.09.2010

Dnia 17 lipca 2010 r. weszła w życie ustawa z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (dalej „ustawa”), której celem jest unowocześnienie gospodarki w szczególności poprzez zapewnienie dostępu do Internetu szerokopasmowego. Jest to bardzo istotne, gdyż Polska pod względem rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej i dostępu do niej, wypada nadal niekorzystnie w porównaniu z innymi państwami członkowskim Unii Europejskiej. »

Ceny roamingu w Unii Europejskiej pozostaną bez zmian

Aktualizacja: 19.07.2010

W dniu 8 czerwca 2010 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej „ETS”) wydał wyrok, w którym stwierdził, iż rozporządzenie wspólnotowe dotyczące roamingu jest ważne, a tym samym, że Wspólnota była uprawniona do ustanowienia limitów opłat pobieranych przez operatorów telefonii komórkowej za połączenia roamingowe zarówno w rozliczeniach pomiędzy operatorami, jak i naliczanych użytkownikom telefonów. »

Jak rozwiązać umowę z operatorem?

Aktualizacja: 03.11.2011

Masz telefon komórkowy u jednego z operatorów, ale chcesz rozwiązać umowę? Tutaj dowiesz się co należy zrobić. »

Czy neostrada wchodzi w skład usługi powszechnej

Aktualizacja: 25.06.2010

Telekomunikacja Polska odmówiła mi podłączenia neostrady z powodu braku warunków technicznych. Czy może tak postąpić skoro świadczy usługę powszechną? »

Od 1 lipca nowe stawki maksymalne roamingu

Aktualizacja: 23.06.2010

Zabierając telefon komórkowy na wakacyjne wojaże po Unii Europejskiej warto poznać zasady roamingu. Od roku operatorzy obowiązkowo nasze rozmowy rozliczają w systemie sekundowym, a opłaty nie mogą być większe od stawek maksymalnych, obowiązujących w UE. Od 1 lipca 2010 r. będą one niższe. »

Co zrobić gdy operator nie podłączył Internetu

Aktualizacja: 23.07.2010

Zawarłem umowę z jednym z operatorów o przyłączeniu do sieci internetowej. Jednak od miesiąca, pomimo ponagleń, nadal nie została uruchomiona usługa. Co mam zrobić w takiej sytuacji? »

Ograniczenie odpowiedzialności operatora

Aktualizacja: 31.01.2011

Umowy z operatorem o dostęp do Internetu często zawierają pewne pułapki. Najczęściej dotyczą one swobodnej interpretacji umowy tylko przez przedsiębiorcę albo ograniczenie w dochodzeniu odszkodowania za przerwy w usłudze. »

TP likwiduje białe plamy na mapie połączeń internetowych

Aktualizacja: 22.04.2010

Największy polski operator telekomunikacyjny – TP SA zainwestuje w infrastrukturę w gminach, które stanowią białe plamy na internetowej mapie Polski. »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

MojeBiuro24

MojeBiuro24.pl jest platformą dedykowaną biurom rachunkowym w celu ułatwienia pracy księgowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od www.infor.pl/prawo
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK