| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Infor.pl > Prawo > Praca > Praca > Słownik > Oferta pracy

Oferta pracy

Pracodawca powinien na bieżąco informować powiatowy urząd pracy o wolnych miejscach zatrudnienia lub przygotowania zawodowego. Ma obowiązek przedstawiać oferty pracy dotyczące zatrudnienia na konkretnych stanowiskach.

W ofertach pracy nie można formułować wymagań dyskryminujących kandydatów ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, pochodzenie etniczne, narodowość, orientację seksualną, przekonania polityczne i wyznanie religijne lub ze względu na przynależność związkową.

Oferta pracy powinna zawierać wyraźne oznaczenie pracodawcy, opis stanowiska, na jakie poszukiwany jest pracownik, miejsce wykonywania pracy, wymagane umiejętności niezbędne i przydatne w pracy na danym stanowisku.

Oferta pracy powinna mieć jednoznaczną treść. Nie powinna budzić wątpliwości interpretacyjnych.

Czytaj także

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia


PPK dla pracownika24.90 zł

Narzędzia

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Sadkowski i Wspólnicy

Sadkowski i Wspólnicy Spółka Komandytowa - to kancelaria prawna z dwunastoletnim doświadczeniem na rynku.  Ponad siedemdziesięcioosobowy zespół kancelarii tworzą doświadczeni radcy prawni, adwokaci i doradcy podatkowi.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »